U bent een patient met een vraag over het gebruik van de SanaCoach

De helpdeskmedewerkers van Sananet staan voor patiënten klaar om vragen te beantwoorden en/of problemen op te lossen.

Hieronder vindt u veelgestelde vragen

Waar vind ik een patiënten handleiding voor de SanaCoach of MijnIBDcoach?

Binnen de SanaCoach en MijnIBDcoach is een handleiding opgenomen. Heeft u de voorkeur voor een aparte handleiding, klikt u dan hier voor de patiënten handleiding voor de SanaCoach en hier voor MijnIBDcoach.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Als u uw gebruikersnaam bent vergeten kunt u het beste contact opnemen met de helpdesk van Sananet. Wij kijken dan voor u na wat uw gebruikersnaam was. Contact opnemen kan via helpdesk@sananet.nl of via 0464588001.

TIP: noteer uw inloggegevens, zodat u deze niet vergeet.

Mijn account is geblokkeerd (‘gelocked’) / Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?

Als uw account is geblokkeerd (‘gelocked’) komt dit waarschijnlijk omdat u te vaak heeft proberen in te loggen met foutieve gebruikersgegevens. U kunt de blokkade zelf opheffen door de functie Ik ben mijn wachtwoord vergeten te gebruiken. Er wordt dan een nieuw tijdelijk wachtwoord naar uw mailadres gestuurd. U kunt daarna weer gebruik maken van de coach.

Meer informatie nodig hierover? Download dan de handleiding voor een uitgebreidere uitleg. Klik hier voor de handleiding voor MijnIBDcoach of klik hier voor de handleiding van een van de SanaCoaches (bijvoorbeeld SanaCoach COPD of SanaCoach Hartfalen) .

U kunt ons ook bellen via 046 458 80 01 als u er niet uitkomt. Wij helpen u graag.

Ik heb mij aangemeld voor de SanaCoach, wat moet ik nu doen?

Als u bent ingeschreven voor de coach ontvangt u via de mail een gebruikersnaam en een tijdelijk wachtwoord. Als u naar www.sanacoach.com of de SanaCoach App gaat logt u in met de inloggegevens die u heeft gekregen via de mail. Vervolgens moet u uw tijdelijke wachtwoord veranderen in een persoonlijk wachtwoord.

Waar kan ik terecht als ik een vraag heb over de werking van de SanaCoach?

Wanneer u vragen heeft over de werking van de SanaCoach kunt u het beste contact opnemen met de helpdesk van Sananet. U kunt de helpdesk elke werkdag bereiken (m.u.v. officiële feestdagen). Contact opnemen kan via de mail via helpdesk@sananet.nl of via 046 458 80 01.

Waar kan ik terecht als ik een vraag heb over mijn behandeling?

Als u vragen heeft over uw behandeling kunt u het beste met uw eigen zorgverlener contact opnemen. Sananet kan u niet helpen met vragen over de behandeling. Wij zijn enkel verantwoordelijk voor de werking en het gebruik van de coaches.

Zijn er kosten verbonden als ik deelneem aan de SanaCoach?

Nee; u kunt volledig kosteloos deelnemen aan de SanaCoach.

Ik wil niet meer deelnemen aan de coach. Met wie moet ik dan contact opnemen?

Wanneer u niet meer wilt of kunt deelnemen aan de SanaCoach kunt u het beste contact opnemen met uw zorgverlener; zij beslissen over uw behandeling.

Ik ben patient en wil mij aanmelden voor het gebruik van een SanaCoach

U kan zich helaas niet individueel aanmelden voor het gebruik van een SanaCoach. U bent afhankelijk of uw behandelaar en zorgorganisatie met de SanaCoaches werkt.

Hier vindt u een overzicht van alle zorginstellingen die telemonitoring aanbieden van Sananet voor verschillende aandoeningen.

U kunt uw vraag ook mailen